Langs de A7

Coulissenlandschap bij het viaduct tussen Oostwold en Lettelbert:

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Watertje bij het Schilligepad tussen Tolbert en Boerakker:

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Iemand aan de Veldweg onder Boerakker heeft in het zicht van de A7 een uitstalling van hekken en ander oud metaal:

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Detail met Franse lelie:KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

4 reacties on “Langs de A7”

  1. Maartje zegt:

    Was dat jouw fiets daar bij al dat ijzerwerk? Nog iets leuks voor jezelf of je nieuwe huis erbij gevonden? Prachtig zo’n rondje.

  2. Gelkinghe zegt:

    @Maartje,
    Dat daar linksachter, dat is mijn fiets inderdaad.Het doel was om de uitstalling te fotograferen, omdat die vanaf de A7 er nogal interessant uitzag. Dichterbij viel het me een beetje tegen. Heb niets gekocht.

  3. Niklas zegt:

    En die verkoper veronderstelt dat een gexefnteresseerde automobilist zich met voertuig en al zó van het talud af stort?
    Fotogenieke collectie overigens…

  4. jelien zegt:

    hallo Gelkhinge,

    bedankt voor dit berichtje!
    we zijn al een paar keer langs de uitstalling
    gereden, maar kon het nooit goed zien. Door te zoeken met ‘te koop antiek franse hekken langs de a7′ kwam ik op je weblog terecht, kan ik alles op mijn gemak bekijken en heb ik zelfs een telefoonnummer!

    hartelijk dank!


Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

Doe mee met 574 andere volgers