‘Ludiek’ volksgericht

Dit doen ze in Assen als je de dertig voorbij bent en je eerste kind krijgt. Het schijnt leuk te zijn, maar ik krijg associaties met een volksgericht.

Plaats een reactie on “‘Ludiek’ volksgericht”

  1. Bob schreef:

    Bij mijn ‘aanwinsten’ huurde ik zo’n houten ooievaar bij Baby-Rent. Zat ooit om de hoek aan de Oosterweg, later aan de Rijnstraat.

    Tja, het moet steeds gekker…

  2. Gelkinghe schreef:

    @Bob,
    Baby Rent/ Baby BV zit nog steeds op de hoek van de Rijnstraat en de Parkweg. Ik kwam er van de week nog langs, heb de naam altijd een beetje curieus gevonden, alsof je er babies kunt huren…

  3. Hansiepansie schreef:

    Ja, daar houd ik ook helemaal niet van. Net als Abrahams / Sara’s in de tuin. Of een bord langs de weg om te toeteren naar bruidspaar / jarige etc.

    Iemand die mij dat ooit flikt zet ik er vierkant uit.

  4. Aragog schreef:

    Ben ik ff blij dat m’n laatste in 1987 geboren is! Toen had je dat soort malligheid nog niet!

    Of… zij lag, te Zuidlaren, wel dagelijks in een babyhokje, toen nog volledig onbekend buiten grunn’n. Net als haar ouders vroeger, maar wij werden tenslotte geboren onder het toeziend oog van dokter Posthumus! Zie ook: http://members.home.nl/sjouwke/ en dan onder Groningsigheidjes.

  5. G~E~G schreef:

    Leuke alternatief voor de ooievaar 😉


Mijn gedachten hierbij zijn:

