Afstandmeten.nl

Het rondje dat ik gister fietste langs de Peizermaden, Roderwolde, Leek, Midwolde, Lettelbert etcetera blijkt wat langer dan gedacht: 40 in plaats van 30, 35 kilometer. Maar mijn langste fietstocht van de laatste jaren (over Slochteren naar Termunten en via Delfzijl weer terug) blijkt slechts 80 kilometer in plaats van de 95 waarop ik hem schatte. Tegenwoordig kan je dat in een handomdraai laten uitrekenen, want er is een aardig tooltje voor: afstandmeten.nl.

Plaats een reactie on “Afstandmeten.nl”

  1. Micha schreef:

    Geinig. Ik woon dus maar 1.1 km van mijn werk. Vandaar dat ik elke ochtend ruimschoots uitkom met mijn 10 minuten lopen.


Mijn gedachten hierbij zijn:

