Rawhide bij Westerdijkshorn

Vanochtend even over het spoor bij Westerdijkshorn. Pittige beesten, die Piëmontese runderen. Ze laten zich maar zo niet in het hok jagen.

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Plaats een reactie on “Rawhide bij Westerdijkshorn”

  1. Dondersteen schreef:

    Niks niet wilde westen, wilde noorden! 😉

  2. Jaartal schreef:

    LOL…. stoer logje, stoere beesten!

  3. aargh schreef:

    Ach wat sneu, uit hun idyllische weitje weg net nu we zo’n mooi weekend hebben. Er was nog gras genoeg, waar zouden ze heen gaan?

  4. Gelkinghe schreef:

    @Aargh,
    Slachtmaand nadert. Rodermarkt is geweest. Zuidlaardermarkt komt eraan.

  5. Lies schreef:

    …en daarom wil ik niet weg uit Groningen!! Hoe mooi is dit? 🙂

  6. Jan K. schreef:

    Leuk serie van die drijfjacht. Was je toevallig ter plaatse of was je getipt?

  7. Hans schreef:

    Mooi gezicht!!

  8. Gelkinghe schreef:

    @Jan K,
    Ik kwam er zeer toevallig langs. Ik was op weg naar Middelstum, reed verkeerd bij Noorderhogebrug en dacht, ach, laat me ook maar de omweg langs Westerdijkshorn, Onderdendam en Fraamklap nemen. De kortste weg is dus niet altijd de mooiste!

  9. glas schreef:

    Nu zie ik met eigen ogen wat je me zaterdag probeerde te vertellen. Spannend! Ik wou vroeger boer worden, ik had als kind het Verkade album ‘De Boerderij’. Daaarom.


Mijn gedachten hierbij zijn:

