Komkommerpanter nu bij Noordhorn gezien

De komkommerpanter verplaatst zich snel. Zag men hem gisterochtend nog bij Enumatil, vandaag bleek hij al bij Noordhon rond te struinen. Kennelijk wist hij in de nachtelijke uren het Van Starkenborghkanaal over te steken. Onze correspondent in Noordhorn stuurde ons deze exclusieve foto:

Geplaatst op 9 juli 2008  a

Nogmaals, benader het dier niet zelf, maar schakel onmiddellijk de politie in!

Plaats een reactie on “Komkommerpanter nu bij Noordhorn gezien”

  1. thea schreef:

    Ze duiken altijd op in de komkommertijd.

  2. catthy schreef:

    Alarm Alarm…….
    Ik hou de omgeving goed in de gaten.

  3. jacob schreef:

    Er kunnen nu wel jaren over gaan verlopen dat men de omgeving niet meer gaat naspeuren op zoek naar zwarte oortjes in een weiland. Hopelijk krijgen we nog enige volgende ooggetuigeverslagen. In het andere geval moeten we het er maar op houden dat deze panter een definitieve huiselijke haard heeft gevonden.

  4. Niklas schreef:

    Volgens mij heb ik ‘m vandaag bij Zuidbarge gezien!

  5. Gelkinghe schreef:

    @Niklas,
    Wat een geweldige actieradius heeft dat beest.

  6. ton schreef:

    Ik hoop niet dat hij nu binnendoor naar Ezinge gaat, onze katten glippen soms onbeschermd naar buiten…

  7. jan schreef:

    en blijf links rijden

  8. jeroen schreef:

    Favoriet fotograaf Hans van der Meer maakt ook graag foto’s van katten die door de wei aan het struinen zijn.

  9. robert oudshoorn mijdrecht schreef:

    ik heb hem zojuist hier in mijn tuin zien lopen


Mijn gedachten hierbij zijn:

