Fotoseries

De laatste tijd weer een paar heel aardige fotoseries gezien:

Plaats een reactie on “Fotoseries”

  1. jacob schreef:

    Ik ben bij Fenneke blijven steken. Vind ik voor vandaag wel weer genoeg. Ik vind de fotos heel erg mooi.

  2. 'Hendrika' schreef:

    Ohhh, het fotoarchief van Peter Leeuwen: heb ik heerlijk in zitten bladeren! Er zitten juweeltjes van (agrarische) foto’s tussen!!! Mijn dank voor de link.

  3. Gelkinghe schreef:

    @Hendrika,
    Die Dwingeler, TT- en Eelder series zijn gemaakt door mijn oom. Zie:
    http://gelkinghe.web-log.nl/gelkinghe/2008/01/de_nieuwe_ford_.html

  4. ton schreef:

    Fenneke, Fantastisch, Fenomenaal!

  5. Brimstone schreef:

    Het fotoarchief van Peter van Leeuwen is echt fantastisch. Genoten van deze Darpserie!

  6. Dondersteen schreef:

    Heerlijke series maar mijn favoriet is toch wel die van de Kleine Drentse Boer. Prachtig.

  7. Hendrika schreef:

    Peter Leeuwen vandaag op TV Oost: http://www.rtvoost.nl/media/?uitz=85801&id=217 en een tentoonstelling van zijn verzameling foto’s/dia’s in Historisch Centrum Overijssel: http://www.historischcentrumoverijssel.nl/hcoroot.


Mijn gedachten hierbij zijn:

