Gepimpt hert

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Het uithangbord van herberg en pleisterplaats ‘Het Rode Hert‘ in Roderwolde is onlangs opgeknapt. De hertebok werd wat slanker en kreeg een liever snoetje en een breder gewei.

Plaats een reactie on “Gepimpt hert”

  1. Brimstone schreef:

    Ik vind het oude bord mooier.

  2. jacob schreef:

    Ik vind het nieuwe bord mooier.

  3. Jan K. schreef:

    Ik ga voor het bovenste exemplaar. Dat lijkt me net iets meer passen bij het pand …

  4. jacob schreef:

    Na het geknabbel op mijn pepermunten, lijkt me het bovenste exemplaar beter en meer te passen bij de vuilnisbak.


Mijn gedachten hierbij zijn:

