Restanten hert

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Zeegse

Plaats een reactie on “Restanten hert”

  1. Hendrika schreef:

    ’t Zijn er inderdaad veel: daar kan ik met m’n koeien (nog) niet tegenop (maar ik doe m’n best ;~)).

  2. Henk Landkroon schreef:

    wat moet zo’n stuk van zo’n gewei nou eigenlijk opbrengen??
    Heb zelf namelijk ook nogal wat van dat botten-spul!!
    Ik hoor het graag!!

  3. Gelkinghe schreef:

    @Henk,
    Ik zou het niet weten. Maar ik denk dat iemand die zoiets in de tuin tentoonstelt er niet meer dan enkele euro’s voor vraagt. De animo om dit soort spullen thuis op te hangen nam de laatste jaren ook behoorlijk af.

  4. marcel schreef:

    gelkinghe ook al op de rommelmarkt?

  5. Gelkinghe schreef:

    Dat is een uitstalling op een gazon, Marcel. Ben nog nooit naar een rommelmarkt geweest.

  6. ijscoman schreef:

    Marcel bedoelde het wellicht ironisch.
    Deze week begint het academische jaar weer? Hopelijk!

  7. Gelkinghe schreef:

    @IJscoman,
    Morgen begint het academsich jaar met de speech van de rector en een feestje, waarop Ellen ten Damme komt spelen:
    http://www.rug.nl/Corporate/nieuws/archief/archief2008/persberichten/102_08

  8. marcel schreef:

    @ijscoman, U heeft de ironie beter begrepen dan Gelkinghe.

  9. ijscoman schreef:

    Dus morgenavond laat kunnen we hier een sfeervolle reportage verwachten van de feestelijkheden aldaar. Joepie!

  10. Henk Landkroon schreef:

    Okay Harry, bedankt voor de info!!
    Zal eens gaan kijken want ik zoek eigenlijk zoiets!1
    Zeker niet voor aan de muur, maar voor mijn verzameling !!
    Er ligt hier zowat een halve gedemonteerde mammoet!!
    Ja ieder zo zijn vreemde hobbies!!

  11. jacob schreef:

    Een echte man laat zich niet door ironie van de wijs brengen, die gaat gewoon door.
    Bravo.


Mijn gedachten hierbij zijn:

