Haren, Eelde, Bunne, Winde, Peize

Hartvormige kastanje, Rijksstraatweg stadskant Haren:

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Hoek Kooiweg – Oosterbroekweg tussen Haren, Glimmen en Eelde:

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Obsoleet hek bij landgoed Oosterbroek onder Eelde:

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Klitten, landgoed Oosterbroek:

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Beuk met ingekerfde letters en hartjes in de bast, sterrebos Oosterbroek:

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Schlemielige koe tussen Eelde en Bunne:

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Ouderwetse mestvaalt in Winde:

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Peizerwolde – kwak het hier maar neer:

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Route

Plaats een reactie on “Haren, Eelde, Bunne, Winde, Peize”

  1. jacob schreef:

    Hoek kooiweg is een sterk staaltje fotografie. Een prachtig mooi plaatje.

  2. E. schreef:

    Die beuk weet ik wel te staan. Daar staat ergens een ingekerfd hart met een datum in 1942 op.

  3. Niklas schreef:

    Mooi rondje! Veel plekken heb ik vroeger ook wel gehad, maar ik fiets niet meer zoveel, en helemaal niet meer daar…

  4. Jan Hielke schreef:

    mooie foto’s vooral van die mestbult.

  5. Jan K. schreef:

    Je hebt weer mooie details in het landschap weten te vinden. Die koe lijkt me inderdaad het prototype van de spreekwoordelijke ‘domme koe’. 😉

  6. Hendrika schreef:

    Wat mij dan vreselijk interesseert: wat is dat voor een bedrijf dat nog zo’n ouderwetse uitmestinstallatie gebruikt. Een hobbyboer(in)? Of een boer(in) die niet met de tijd meegaat? Een biologische boer(in)? (Dat laatste is een voorooordeel van mij).

  7. Gelkinghe schreef:

    @Hendrika,
    Het leek me een middelgroot bedrijf toe. Meer kan ik er niet over zeggen. Winde is verder een redelijk mooi streekdorpje, misschien moet je er eens gaan kijken?

  8. Marije schreef:

    Een boer die deels boert maar tegenwoordig naast het boeren ook veel ander werk te doen heeft!
    groetjes van de buren van de boer


Mijn gedachten hierbij zijn:

