Hoornsedijk bij het begin van de meteorologische lente

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

9 reacties on “Hoornsedijk bij het begin van de meteorologische lente”

  1. Dondersteen schreef:

    Prachtige serie. Het berkenlaantje is net het schilderij van een oude meester.

  2. catthy schreef:

    Mooi die elzen met hun bloei.

  3. Bob schreef:

    Ik zie geen bij? Of ben ik bij-ziend?
    Maar inderdaad: lente! De hele ochtend buiten gezeten, heerlijk, zo voor ’t eerst in ’t jaar.

  4. Jan K. schreef:

    Het begint erop te lijken. Nu nog even geduld … dan is het ècht lente …

  5. lucie schreef:

    wat een schitterende foto’s. perfecte weergave van nog wel heel prille lente.
    (zag zelf vandaag bij meppel twee stelletjes ooievaars nesten verkennen)

    je schoorsteen op de vismarkt was ook al zo scherpzinnig getroffen.

  6. Hendrik schreef:

    Wat weer en pracht serie. Echt zoals we al te lang moeten aanzien, maar wat betreft de foto’s super.
    Gelukkig zie ik al meer en meer lentebloemen, knopjes in bomen en de roeken bij mijn flat zijn ook al druk in de weer met takjes trekken voor hun nesten. We blijven maar gewoon hopen.

  7. aargh schreef:

    Oh wat een prachtig berkenlaantje, bij de Hoornsedijk dus, ik ga daar snel eens een stukje wandelen.

  8. jantje schreef:

    de fotoo met rij bomen heete vroeger smits laan had er een zomerhuis staan met een stuk grond


Mijn gedachten hierbij zijn:

