Winnaars verloting

Goed dat iemand me aan de verloting herinnerde. Ik heb meteen de acht deelnemers op briefjes geschreven, deze briefjes in een pot gegooid, de pot flink gehusseld en er twee briefjes uitgenomen. En de winnaars zijn:

Jos K. en Henk L.

Zij ontvangen dus elk een exemplaar van Stad & Lande!!!

Beide winnaars hebben inmiddels bericht gehad.

2 reacties on “Winnaars verloting”

  1. Jos K. schreef:

    Harry, bedankt voor het (verjaardags-)kado.
    ūüôā

  2. Gelkinghe schreef:

    @Jos,
    Het speet mie duvels dat ik geen camera bij me had. Vanuit het westen scheen een hele valse, laaghangende zon tegen jullie nieuwbouw aan, en in het oosten hing een donkerblauwe regenlucht. dat gaf op de terugweg nogal Willink-achtige beelden.


Mijn gedachten hierbij zijn:

