Grappenmaker wijst weg

Ook aan de Schutsweg in Midlaren, deze curieuze paddestoel:

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

De verwijzing naar privé-terrein, heeft u die ooit op zo’n wegwijzer gezien? Ik niet. Volgens mij verwijst de ANWB niet naar ongespecificeerde privé-terreinen.

De verwijzing naar Amsterdam is uniek in deze noordelijke contreien. Het ding staat ook nog eens gewoon aan de weg, bij een oprijlaantje, zonder dat er sprake is van een publieke drie- of viersprong.

Mijn conclusie is, dat de een of andere grappenmaker het ding daar heeft neergezet.

5 reacties on “Grappenmaker wijst weg”

  1. ton schreef:

    Goed gedaan!

  2. Jan K. schreef:

    Die verwijzing naar het privé-terrein heb je weer heerlijk scherp opgemerkt. 🙂

  3. Jetske schreef:

    Valt me wat tegen dat Parijs er niet opstaat.
    Goed gevonden deze paddenstoel.

  4. Brimstone schreef:

    183 km naar Amsterdam en geen meter verder!


Mijn gedachten hierbij zijn:

