1955

De nieuwe plaatjes-uploader van WordPress mag als de zoveelste blijmoedige software-mislukking worden beschouwd. Kan geen diaserie meer maken, plaatjes moeten er een voor een in, en dan bepaalt WordPress wel even op volkomen willekeurige wijze de volgorde voor je. En waarschuwen dat ze de zaak overhoop gehaald hebben, is er natuurlijk weer niet bij. Want als software-ontwikkelaar weet je alles beter en ben je zo autistisch dat je nooit hoeft te communiceren.

18 reacties on “1955”

  1. peerhonderd schreef:

    Maar zo heb ik toch zicht op de Philips radio (echt dezelfde) die mijn ouders hoog op de kast zette. Zodat ik met mijn kleine beentjes er net niet bij kon.

  2. luken hulsker schreef:

    ….ga je toch weer vrolijk terug naar weblogje……….:-))))

  3. Frans schreef:

    Misschien was het WordPress opgevallen dat ik steeds op zoek was naar de stop- en terugknop van je diaprojector en wilden ze mij tegemoetkomen zonder met jou te overleggen.

    Die link onder Luken’s naam is ook leuk.

  4. groninganus schreef:

    @Peer, Dan zijn we opgegroeid met (ongeveer) hetzelfde radiotoestel thuis.
    @luken, Dat doe ik waarschijnlijk binnenkort ook.
    @Frans, Die luken weet wel waarvoor hij reclame moet maken. Zal de link veranderen als ik overga.:-)

  5. Wieneke schreef:

    Niet zo mopperen. WordPress weet wel wat goed voor zijn bloggers is. :-p
    Zeg, wat is er eigenlijk met dat merk Hoover gebeurd? Daar zie ik nooit meer wat van.
    Toch niet ’s werelds beste gebleken?? 🙂

  6. Catharina schreef:

    Mijn moeders’ wasmachine! Die klep was er alleen afgebroken, ze had daarom altijd een tobbe onder de wringer staan om de schone was in op te vangen.

  7. jaartal schreef:

    Weblogje is nu net zo wordpress als wordpress ook wordpress is hè!

  8. Irene schreef:

    Ik zie hier geen diashow draaien maar alle plaatjes statisch onder elkaar.
    Veel handiger. Zou ik zo laten.

  9. boomkruiper schreef:

    Ach wat leuk die Hoover weer te zien. Aan die wringer bewaar ik mooie herinneringen

  10. Emigrant schreef:

    Hoover is nu een Engels werkwoord geworden: to hoover – stofzuigen.

  11. Dat is allemaal net voor mijn tijd.
    Ik zie je foto’s en andere illustraties eerlijk gezegd liever zo dan in die diashow.

  12. M.Krooshof schreef:

    Prachtig, die Hoover. Mijn schoonmoeder huurde er altijd een exemplaar voor een vaste dag in de week.
    En die radio, mijn buren hadden er zo een thuis staan terwijl wij thuis een distributie exemplaar hadden. Die van de buren vond ik veel interessanter. Met dat groene oog. En dan de koekjes, mmmm.

  13. Dick Bolt schreef:

    mooi die nu oude advertenties, dat is voor mij volop genieten
    de foto’s zo los onder elkaar vindt ik veel leuker dan de die diashow.


Mijn gedachten hierbij zijn:

