Rondje Paddepoel

Reitdiephaven:
2014-03-02 005
De Hoge Paddepoel:

2014-03-02 020

Het tuintje bij de Grouwelderij:
2014-03-02 025
Prille nieuwe natuur in de hoek tussen de Bruilweering en de Eelder Madijk:
2014-03-02 029

6 reacties on “Rondje Paddepoel”

  1. aargh schreef:

    Dat wordt dus ook natuur, ik zag de graafmachines daar aan het werk in de winter, dan houd ik altijd mijn hart vast.
    Voor sneeuwklokjes geldt echt: hoe meer hoe beter. Ik vind het een sprookjesachtig beeld.

  2. Ik dacht dat het in de buurt van Earnewâld nat was in het opnieuw ingerichte natuurgebied, maar het is op jouw laatste foto nog wat erger, lijkt me.

  3. Kees Bruin schreef:

    Mooie foto’s weer. Vooral de eerste. Ik vind het een wonderlijk stukje stad daar tegen Dorkwerd aan, maar als je het zo ziet, zonnig, bijna zuid-Europees tegen die nuchtere, donkere bakstenen achtergrond, is het aantrekkelijk genoeg.

  4. Irene schreef:

    Ja, mooi hoekje daar boven. Kan best, nieuw en toch mooi.

  5. EJee schreef:

    Ik probeer te ontdekken waar je je foto van de Hoge Paddepoel genomen hebt maar ik kan er niets van maken. Het lijkt alsof je ietsje hoger dan de omgeving staat. Is het soms dat pas verbouwde witte huis dat als het ware midden in het land ligt? Vanaf de Platvoetbrug gezien?


Mijn gedachten hierbij zijn:

