Een fotoshoot van vreemde blauwe types op het Martinikerkhof

Terwijl we over het Martinikerkhof liepen:
2015-05-09 009
Ontwaarden we vreemde blauwe types:
2015-05-09 011
Met maskers op:
2015-05-09 013
De zich noemende Toyisten hielden een fotoshoot voor hun vestiging in de stad:
2015-05-09 014
Tevens kreeg ik een bon voor een gratis tweede kopje koffie in hun ontbijt- en koffietent,

5 reacties on “Een fotoshoot van vreemde blauwe types op het Martinikerkhof”

  1. Hendrika schreef:

    Ze hebben Emmen verlaten. Ik ken hun werk alleen van de beschilderde gasbol. Ik heb even de site bekeken, ze maken wel mooi gekleurd werk.

  2. aargh schreef:

    Ze hebben glutenvrije veganistische aardbeidentaartjes, die laat je toch niet je neus voorbij gaan.

  3. Kees de bruin schreef:

    ‘Uit de tijd’. wat een prachtige (Twentse/Saksische ?) uitdrukking is dat toch! Dank daarvoor.

  4. Wieneke schreef:

    Doet me denken aan die blauwe mannen die een geweldige show op grote trommels geven. Ik weet niet meer hoe ze heten, dus ik kan het niet voor je opzoeken.


Mijn gedachten hierbij zijn:

