Buurtrondje

Het nieuwe fietspad tussen Hoogkerk en Stad vordert gestaag:
2015-05-13 002
Kat begraven langs de kant van de weg?
2015-05-13 010
Gras op slootwal, waar de kikkers verstomden toen ik er ging zitten:
2015-05-13 018
Oneffen landje:
2015-05-13 026

3 reacties on “Buurtrondje”

  1. H. Torenbeek schreef:

    Ik vraag me af wie zo’n fietspad tussen twee plaatsen bekostigt.
    Is dat misschien een provinciale aangelegenheid?

    • groninganus schreef:

      De gemeente, al krijgt ze misschien geld uit andere overheidsfondsen.

    • aargh schreef:

      Aangezien Hoogkerk onder gemeente Groningen valt speelt die vraag hier niet. Het is wel zo dat de aanleg eindeloos uitgesteld en verleden jaar zelfs bijna afgeblazen is om financiële redenen, maar flink protest uit de wijk en ik meen ook een meevaller ergens anders hebben het project gered


Mijn gedachten hierbij zijn:

