Rondje Paterswolde

Bemaggeld pand aan de Meerweg – eerst zat er iemand die abstract-geometrische configuraties op de muur aanbracht, maar die zijn overgekalkt zonder vervolg. Je zou bijna gaan denken dat het gekraakt is:
2015-05-16 009
Hoornsedijk – hopelijk blijft dit ensemble bewaard, maar ik vrees dat dit een vrome wens is:
2015-05-16 015
Vacante zetels onder een meidoorn:
2015-05-16 017
Broedende fuut komt niet in beweging, maar houdt me in  de gaten:
2015-05-16 018

5 reacties on “Rondje Paterswolde”

  1. H. Torenbeek schreef:

    Ik hoop dat er wel wat anders dan verval is in Potjewol….

  2. zakina schreef:

    Het ziet er zo idd gekraakt uit. Zonde dat verval.

  3. boomkruiper schreef:

    Prachtig zoals die oud-Hollandse stoeltjes daar onder de meidoorn pronken

  4. Sommige muurschilderingen zijn best te verteren, andere vind ik ronduit mooi, maar dit is toch niet best. Dan zie ik toch liever dat keuterijtje op je tweede foto, maar dat lijkt zijn langste tijd toch wel te hebben gehad helaas.


Mijn gedachten hierbij zijn:

