Traumaheli in de buurt vanwege steekpartij tussen buren

Om even half negen vanochtend mijn deur uitstappend, op weg naar mijn werk, viel me op dat er zoveel mensen her en der op straat stonden te kijken naar de bult van Bangeweer. Terwijl een buurvrouw verklaarde dat daar net de traumahelicopter was geland, kwam er een zwaar bepakte arts voorbij, op weg naar een straat even verderop:.
2015-06-30 001
De helicopter bleef op de bult staan:
2015-06-30 005
De piloot stelde iets bij:
2015-06-30 007
Je hebt ruim uitzicht, voorin zo’n ding:
2015-06-30 010
Ik had geen tijd om de 112-verslaggever uit te hangen, maar de aanleiding was inderdaad minder mooi: een burenruzie, waarbij de ene buurman instak op de andere buurman en diens zoon.

2 reacties on “Traumaheli in de buurt vanwege steekpartij tussen buren”

  1. aargh schreef:

    Ruig volk daar in Hoogkerk. Hoe moet dat nou verder, straks zijn de wonden genezen, wonen ze gewoon nog steeds naast elkaar.

  2. Maartje schreef:

    Een paar jaar geleden landde de heli bij mij achter de flat. het was zondag en geen kip te zien. Plots stond het er zwart van de buurtlui.
    Ik heb er veel foto’s van. Toen de heli weer wilde opstijgen moest iedereen strak tegen de muur aan gaan staan. i.v.m zuiging etc.
    De piloot was in de heli of hup daar ging men weer vele stappen naar voren. Ik was stom verbaasd! Maar het meest bijzondere was, dat de heli langs mijn keukenraam vloog op 5 hoog en dat ik de inzittenden aan kon kijken.


Mijn gedachten hierbij zijn:

