Tien jaar weblogger

Ben ik potverdriedubbeltjes begin deze maand helemaal vergeten dat ik tien jaar aan het webloggen ben: eerst met Gelkinghe, totdat dit door Web-log/Sanoma naar de ratsmodee geholpen werd, en vervolgens met Groninganus. Enfin, hoera en we vieren het later nog wel eens.

17 reacties on “Tien jaar weblogger”

  1. Wieneke schreef:

    Daar nemen wij een fors ijsje op, Harry. 🙂

  2. Hendrika schreef:

    Hoe kun je dat nou vergeten?!! Proficiat 😀 en dat er nog maar vele mooi geïllustreerde blogs mogen volgen!

  3. Chris Boerema schreef:

    Van harte gefeliciteerd! Verheug me op de komende 10 jaar 🙂

  4. Jan Flikkema schreef:

    Het blijft steeds weer genieten Harry!! Proficiat en doorgaannnnnnn!! 😉

  5. Jos Rietveld schreef:

    Tien jaar pas?

    Zonder Groninganus / Gelkinghe was het leven stukken saaier.

    Heer Perton, grooote dank en oprechte waardering.

  6. Dank Harry voor alle tekstuele en visuele cultuurhistorische en landschappelijke pareltjes tot heden! Op naar de volgende 10…

  7. Maartje schreef:

    Harry, proficiat!! en blijf fietstochten maken en vooral Kieken.

  8. Bob Poppen schreef:

    Proficiat Harry, dank voor al je boeiende, interessante, bijzondere, ludieke en historische schrijfsels en uiteraard voor je prachtige foto’s!

  9. Ton Andringa, Gasselte schreef:

    Gefeliciteerd en alle hulde
    voor het 10 jaren lang vervulde.

  10. Kees de Bruin schreef:

    Ik sluit me van harte aan bij bovenstaande felicitaties en ik spreek de hoop uit dat ik nog lang op het vaste dagelijkse rondje langs ‘mijn’ websites ook jouw blog kan blijven meenemen.

  11. Jeroen Hillenga schreef:

    Van harte proficiat en ga zo door zou ik zeggen. Ik volg je met veel genoegen.

  12. Peter schreef:

    Van harte Harry! Meestal een fijn maandagochtendmomentje 😉

  13. John de Groot schreef:

    Proficiat! Een mooi moment om waardering uit te spreken voor dit blog wat zo zorgvuldig, trouw en kundig wordt bijgehouden. Maar dat niet alleen, het is een feest om het te volgen door de interessante inhoud, prettige stijl en mooie plaatjes. Ga graag zo door!

  14. Tien jaar alweer … van harte gefeliciteerd!
    Dan ben je toch maar een maand of vier eerder begonnen dan ik, dat had ik niet verwacht.

  15. groninganus schreef:

    Iedereen bedankt voor de felicitaties en waarderende woorden. Daar kan ik wel een poosje weer mee vooruit. 🙂

  16. Irene schreef:

    Dan kan ik ook nog wel aan de late kant komen feliciteren. Ik ben al heeeeel lang fan.

  17. Moniek Baars schreef:

    Toch goed om weer even hier doorheen te bladeren, zo kom je nog eens wat tegen. Zoals jouw hele weblog natuurlijk in elkaar steekt.
    Gefeliciteerd Harry!


Mijn gedachten hierbij zijn:

