Avondrondje Eiteweert – Oostwold – Den Horn

Libel op de weg bij Eiteweert:
2015-07-21b 012
Matsloot – buizerd op paal maakt studie van afgehooid veld vol kievieten en spreeuwen:
2015-07-21b 018
Talud van ’t viaduct over de A7 tussen Matsloot en Westpoort:
2015-07-21b 027
Boven Oostwold de ballon met de omcirkelde G van Marketing Groningen:
2015-07-21b 047
Koeieneus:
2015-07-21b 065
Wegje bij Den Horn:
2015-07-21b 070
Insectenhotel in tuin bij Den Horn:
2015-07-21b 072
Windstilte bij het Aduarderdiep:
2015-07-21b 084
Afgezien van wat motorrijders en hardfietsers bijna geen mens onderweg. Alle stadia van hooi. Overweldigende geuren.

5 reacties on “Avondrondje Eiteweert – Oostwold – Den Horn”

  1. Peter schreef:

    Alle zintuigen komen aan bod. Een belevenis!

  2. Jetskefotografie schreef:

    Ik ga helemaal voor het Aduarderdiep. Topfoto.
    Zo’n insectenhotel lijkt me wel leuk om zelf in de tuin te hebben.

  3. Vooral de close-ups van de natte koeienneus en de schermbloem, die me aan sneeuwkristallen doet denken, vind ik weer erg mooi. Maar de laatste foto is wel een mooie rustgevend plaatje voor het naar bed gaan.

  4. anoniem schreef:

    Paardenlibel? Of een wrattenbijter, maar die zijn volgens mij bruiner, kan aan de belichting van de foto liggen, die kleur. Volgens DagbladvhN van eind vorige week de grootste libel in Nederland, jammer alleen dat de weidebeekjuffer er niet met gespreide vleugels bij staat, een juweeltje om te zien, jij hebt me nog aan de naam geholpen, we weten allebei waar er heel veel van te vinden zijn. Reina


Mijn gedachten hierbij zijn:

