Opgewonden Haflingers

Zeven Haflingers hielden zich vlak bij elkaar op aan de rand van een perceel aan de Langmadijk. Dan leken ze nieuwsgierig naar iets te kijken:
004
Dan trokken ze gezamenlijk langs de afrastering
007
Dan gingen ze uiteen, terwijl een enkeling zijn bestijgingsneigingen botvierde:
012
Dan liepen ze synchroon langs de draad:
017
Toen ik verder fietste, bleek dit de reden voor hun aparte gedrag – er liepen wat nieuwelingen aan de overkant van de weg:
022
Zéér belangwekkend, die nieuwen:
023
Sommige toeschouwers leken wel fotomodel:
026
Volgens mij werden hun manen gecoiffeerd:
028

4 reacties on “Opgewonden Haflingers”

  1. Irene schreef:

    Gezellig, zo’n kudde. Zo mooi zie je ze niet vaak, misschien dat er een beetje Arabisch bloed in zit. Mooi gefotografeerd.

  2. aargh schreef:

    Haha, ‘out-of-bed look’ noemt men dat geloof ik. Ze zijn mooi, en het zonlicht zorgde voor wat extra raffinement.

  3. Hendrika schreef:

    Ik ben niet zo van de paarden, deze vind ik wel heel fotogeniek. Mooie portretten!

  4. Mooi treffen weer. Ik ga vppr de vierde en de zevende foto.


Mijn gedachten hierbij zijn:

