Eten en gegeten worden…

Met een krokant korstje van het spit, Iets overheerlijks voor kannibalen!:
DSC05079 b

Of – wat zou Marianne Thieme hier nou van vinden?

7 reacties on “Eten en gegeten worden…”

  1. fialas schreef:

    die eet alleen maar grezond.

  2. Jos schreef:

    Eierbal-anders?

  3. Simon schreef:

    Ook voor mij een onbekende snack. Wellicht kun je eens eentje nuttigen en een culinair verslagje doen …?!

  4. Wieneke schreef:

    Oh, Thieme vindt dat prima natuurlijk. 😉 Ik vind wel dat je even moet gaan kijken donderdag en een fotootje maken van die Bourgondiër. Je mag er ook eentje kopen als hij er lekker uit ziet.

  5. anoniem schreef:

    Een Bourgondier is toch een mens? Daar maakt Marianne zich vast niet druk om. In de jaren 70 aten wij op de Veluwe in een restaurantje, waar alleen dingen op het menu stonden als: Orang Oetan salade (heel veel oranje sinaasappel), Holsteiner broodje: een broodje witbrood met een plak roggebrood en jonge kaas,(volgens mij heette zoiets in de kop van Drenthe een brug: twee plakken roggebrood met daartussen een plakje witbrood en kaas) ga zo maar door. Broodje aap was er niets bij, al hebben we dat nog wel vaak gelezen… Reina

  6. Jos schreef:

    In een jeugdboek van mijn vader las ik ooit dat de hoofdpersonen een witte boterham of kadet met kaas en roggebrood aten en dit een ‘houtsnip’ noemden.


Mijn gedachten hierbij zijn:

