Rondje Westerkwartier

Boomgaard op Westpoort:
DSC05773
Bloesemknoppen:
DSC05779
Bloesem:
DSC05783
Appelbloesem:
DSC05786
De Poffert:
DSC05797
Twenter en enter vool an ’t snoetjeknovveln:
DSC05807
Relaxende roodbonte:
DSC05813
Coulissen bij de A7:
DSC05815
Dichtgemetselde deur, kerk Niekerk:
DSC05834
Mestkar, Maarsdijk:
DSC05841
Blauwgras bij de Dijkstreek:
DSC05844
Boerderij tussen Zuidhorn en Den Horn:
DSC05851
Bermen langs fietspad Zuidhorn-Den Horn kleuren blauw van de vergeet-mij-nietjes:
DSC05854
Zwaan op nest bij Nieuwbrug:
DSC05861
Blaarkoppen bij Leegkerk:
DSC05864
Wallekant sloot bij boerderij Leegkerk:
DSC05877

2 reacties on “Rondje Westerkwartier”

  1. Hendrika schreef:

    Een heerlijk lenteachtig dauwtraprondje. Ik geniet altijd erg van de beelden die je maakt tijdens je rondjes.

  2. aargh schreef:

    Voor de volledigheid: look-zonder-look op de wallekant.
    heerlijk rondje weer. En prachtige blauwe vergeet-mij-nietjes-sluier. Dat oplichtende blauw vind ik altijd weer bijzonder.


Mijn gedachten hierbij zijn:

