Het onweer viel hier wat tegen

DSC07014

DSC07017

DSC07018

DSC07022

DSC07024

DSC07029

DSC07036

DSC07038

7 reacties on “Het onweer viel hier wat tegen”

  1. Jos Rietveld schreef:

    Earth & Fire

  2. Hendrika schreef:

    Wel mooie wolkenluchten.

  3. En toch lijkt het spectaculairder geweest te zijn dan hier met die wervelende wolken.

  4. Wieneke schreef:

    Het kan mij niet zwaar genoeg tegenvallen, onweer. Heb ik een ontzettende hekel aan namelijk. Overdag gaat het nog wel, maar ’s nachts vind ik het gewoon eng sinds ik op het platteland woon. Er gebeurt altijd wel iets in onze regio en dat is dan absoluut niet prettig. Maar het dreigde hier gisteren niet zo als op jouw foto’s. Ik hield de lucht angstvallig in de gaten, want ik was aan het grasmaaien :-).

  5. Irene schreef:

    Ik vind het nogal meevallen met dat tegenvallen.


Mijn gedachten hierbij zijn:

