Grutto bij Harssens

Was even bang dat er geen grutto’s meer zaten bij Harssens, maar het exemplaar dat ik vanmiddag zag, stelde me gerust. Het was overigens geen verlegen type, want ik kon hem of haar op een paar meter afstand fotograferen.

DSC07425 was 31

DSC07426

DSC07427

DSC07428

DSC07432

DSC07440

3 reacties on “Grutto bij Harssens”

  1. Attie Tuin. schreef:

    Hij kijkt je aan of hij wil zeggen, ja, zet mij maar op de foto, ik ben een prachtige grutto.

  2. Deze prachtige serie maakt het gemis toch wel meteen goeddeels goed, lijkt me. 🙂

  3. Jetskefotografie schreef:

    Mooi scherp in beeld gebracht. De eerste foto met het bord met Groningen erop, vind ik wel heel mooi.


Mijn gedachten hierbij zijn:

