Ommetje Eiteweert – Peizermade

Was vanmiddag eigenlijk van plan om een flink eind naar het zuiden af te zakken, richting Peize, Donderen, Vries. Maar nog voor Roderwolde ging mijn achterwiel stroef lopen. Voor de zoveelste keer malheur met die rem/versnellingsnaaf. Mijn volgende fiets wordt er een zonder.

Op dat kleine tochtje toch nog wat plaatjes opgedaan. De haan van Minerva, die meende dat Frankrijk het EK winnen zou:
DSC07734
Drie generaties van een familie, poserend voor een fotografe in het park aan de Roderwolderdijk. De gezichten moeten zo dicht mogelijk bij elkaar, het is vast voor in een lijstje:
DSC07742
Wagen met balen hooi, nabij het vroegere dieselgemaaltje:
DSC07747
Blaarkoppenfront bij de Langmadijk:
DSC07756
Wimpers:
DSC07769
Tractor op de Hamersweg:
DSC07792
Opel uit de sixties, Peizermade:
DSC07797
Boom met het alziende oog bij Transferium Hoogkerk:
DSC07800

8 reacties on “Ommetje Eiteweert – Peizermade”

  1. Bert Visser schreef:

    Opel Kadett Harry ? Weet je dat zeker ? Als ik het zou moeten zeggen dan denk ik aan een Opel Kapitan (met umlaut)

  2. Bert Visser schreef:

    Sorry, Bij nader inzien kom ik toch op een Opel Rekord.

  3. Moniek schreef:

    Wat een mooie foto’s weer. Wat voor camera gebruik je?


Mijn gedachten hierbij zijn:

