Rondje Onlanden – Midwolde

Lieflijke schapenwolkjes bij het Transferium Hoogkerk:
DSC08526
Die wolkjes zaten in het noorden:
DSC08543
Terwijl in het zuiden de lucht betrok:
DSC08546
Aan de overkant van de Gouwe en het weiland met de kudde blaarkoppen gaf dat een heel gemengd beeld – boven de stad moet het zo te zien geregend hebben:
DSC08558
Roodgrimde koe, grazend:
DSC08564
Visdiefje, op zijn manier aan het bidden:
DSC08575
Start van de duikvlucht:
DSC08576
Visdiefje in duikvlucht:
DSC08579
De Rodervaart naar het Leekstermeer:
DSC08597
Paard houdt zijn hoofd koel in Midwolde:
DSC08606
Bij Matsloot – juveniele merels? in afwachting van voedselaanvoer door de ouwelui:
DSC08613
Vlakbij huis begint de lucht weer te betrekken:
DSC08615

8 reacties on “Rondje Onlanden – Midwolde”

  1. Jos schreef:

    Met name drieluik van duikende visdief doet mijn bewondering voor jouw camera en de bediener ervan direct en onvoorwaardelijk een waardering stijgen.

  2. Gerry schreef:

    Eens met Jos. Die visdief is geweldig gefotografeerd.

  3. Attie Tuin schreef:

    De foto van de Rodervaart is heel mooi.

  4. Mooie serie weer, vooral de foto’s van het visdiefje oogsten bewondering, want ik weet uit ervaring dat dat nog lang niet meevalt.

  5. Jetskefotografie schreef:

    De wolkenluchten pakte je mooi mee in dit rondje.
    De foto’s van het visdiefje zijn top.

  6. H.Torenbeek schreef:

    Huh. Op Groninganus krijg ik de laatste paar dagen telkens een pop-up ‘Security Alert’.
    Iets over dat de ‘certificaten niet veilig zijn?
    Is er iets veranderd met wordpress?

    • groninganus schreef:

      Dat is iets van je browser. Ik krijg die meldingen ook, bij volstrekt veilige websites. Overigens op mijn werk niet bij deze weblog. Volgens mij is de waakzamheid is een beetje doorgeslagen, maar misschien kan iemand met kennis van zaken dit wat beter toelichten.


Mijn gedachten hierbij zijn:

