Reebok op Westpoort waardeert muziek

Aan de Roderwolderdijk onder Vierverlaten zag ik tijdens het schemeruurtje deze reebok scharrelen, eigenlijk helemaal niet zo ver van de huizen af.
DSC01142
Op de achtergrond de bedrijven op Westpoort:
DSC01145
Meneer, aan zijn gewei te zien een driejarige, bleek niet zo van de aandacht gediend en verwijderde zich rustig, maar gedecideerd. Zelf besloot ik om te rijden en het Doverpad te nemen. Daar kwamen we elkaar weer tegen:
DSC01163
Ik wachtte beleefd tot hij zou oversteken, maar hij durfde niet en draalde:
DSC01164
Om gezwind rechtsomkeert te maken:
DSC01165
In gestrekte draf:
DSC01167
Op een afstandje leek hem de kust wel weer veilig:
DSC01169
En hij veerde nieuwsgierig omhoog toen ik Ozewiezewozewiezewallakristalla begon te fluiten:
DSC01172

6 reacties on “Reebok op Westpoort waardeert muziek”

  1. Gerry schreef:

    Die laatste foto is onbetaalbaar. Wat een aandachtig publiek.

  2. aargh schreef:

    Haha, ozewiezewo nog wel! Je mag mijn trombone wel eens lenen, misschien krijg je dan een hele kudde bij elkaar https://www.youtube.com/watch?v=qs_-emj1qR4

  3. Wieneke schreef:

    Muzikaal beest. Maar wat zou hij gedaan hebben als je het mooie lied gezongen had? Volgende keer eens uitproberen.

  4. H.Torenbeek schreef:

    Ongeveer een week geleden betrapte ik mezelf op het fluiten hiervan.. Gek hoe zoiets onzinnigs na vele decenniae nog perfect in je hoofd zit.
    Net als ‘supercallafrajalistic expialadocious’…….:)

  5. Die laatste foto … heel mooi, met dat kopje zo scheef … 😉


Mijn gedachten hierbij zijn:

