“Eigenlijk zou je dit niet moeten uitzenden”

Ik wilde me opgeven voor dit programma van rtv Drenthe en dan met de Hamersweg als onderwerp, maar dat hoeft nu dus niet meer. Henk Heeringa was me voor met zijn lofzang op de Onlanden:


One Comment on ““Eigenlijk zou je dit niet moeten uitzenden””

  1. anoniem zegt:

    Mooi is het daar, he? Ik kijk ook graag naar de uitzendingen van “Roeg”. gewoon omdat ze veel duidelijk maken en omdat je Drenthe nou eenmaal niet uit een Drent kunt halen als het omgekeerde wel gebeurd is. RTV Noord heeft de Noordmannen, ook mooi, maar die hebben er geen beelden bij, luister ik altijd naar (wel veel HGZ>Sapp). maar nou ja, ze komen echt wel in de hele provincie. Eem kieken is trouwens ook oogopenend. Reina


Mijn gedachten hierbij zijn:

