Waar lag die verrekte kabel nou ook alweer?

DSC02680

Gistermiddag tussen de Peizerwegtunnel onder de A7 en het Transferium Hoogkerk. Eerst dacht ik even aan een archeologisch onderzoek, maar daarvoor was de situatie veel te chaotisch. Her en der, het leek wel lukraak, groeven ze gaten. Blijkbaar was er geen aantekening waar ze de vermiste leiding precies moesten zoeken.

Volgens mij is dit grond van de gemeente Groningen, waar ze met Klic-meldingen werken. Maar die grond is nog niet zo lang van Stad.  Zou er wat mis gegaan met de registratie, toen het hier nog Drents was? Of zijn ze gewoon hun kaarten kwijtgeraakt?

DSC02681

2 reacties on “Waar lag die verrekte kabel nou ook alweer?”

  1. Wieneke schreef:

    Hou nou toch op! Ik ben altijd doodsbenauwd als ik dit soort rare graverijen zie. Als ik een voutje maak is dat niet erg, maar als zij fouten maken of iets raken met een shovel of zo, is dat meteen een ramp.

  2. H.Torenbeek schreef:

    Hebben ze daar niet die apparaatjes aan een stok, een soort hi-tech wichelroede, die kunnen lezen waar de kabels zijn?
    Of is het misschien iemand die les krijgt om met zijn digger mooi- afgepunte bultjes te maken….


Mijn gedachten hierbij zijn:

