Kamelen rond een blokje hooi

Had geen  borden zien staan onderweg, maar merkte dat er een circus bivakkeert op het terrein van de voormalige suikerfabriek in Groningen:
dsc07520
Er viel weinig te zien. Een groepje kamelen schoolde samen rond een blok hooi:
dsc07521
Misschien deden ze dat ook vanwege wat aanspraak:
dsc07522-was-14
Verderop kuierde, zich afzonderend van de groep, een mannelijk exemplaar steeds maar weer kleine rondjes. Geconditioneerd door het werk in de piste? Hoe dan ook, het leek me geen al te vriendelijk beest:
dsc07524

De voorstellingen beginnen pas op 22 december, lees ik hier.  In ruim twee weken moet dus de kost voor zes weken worden verdiend.


6 reacties on “Kamelen rond een blokje hooi”

  1. Wieneke zegt:

    Ik dacht dat circus Renz ter ziele was.

  2. Harmien zegt:

    Da’s ’n heule bult kamelen…..

  3. ghurabalbayn zegt:

    Volgens mij kunnen kamelen in dit seizoen bijklussen in kerststallen.

  4. Wat een portret, die laatste … 🙂


Mijn gedachten hierbij zijn:

