Veul hail en zegen

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

15 reacties on “Veul hail en zegen”

  1. catthysplace schreef:

    Daar sta ik met mijn wollen draadjes helemaal achter. Harry de allerbeste wensen voor 2017.

  2. Daar sluit ik me volgaarne bij aan.
    En verder: folle lok, seine en sûnens tawinske fanút Fryslân.

  3. Gerry schreef:

    Een heel goed idee!

  4. Jos K. schreef:

    Dankjewel, en veel veilige en gezonde fietskilometers gewenst.

  5. Irene schreef:

    Als dat zou kunnen … 🙂 Jij ook een goed nieuwjaar gewenst!

  6. Hendrika schreef:

    De beste wensen voor het nieuwe jaar!

  7. Jansema schreef:

    Wol…? Nu weet ik waar de haardos van Trump vandaan komt.

  8. Creampet schreef:

    Dank, en dat je juiste toon in het nieuwe jaar blijft raken.

  9. Bert Visser schreef:

    Moi Harry,

    Ook vanuit Assen Veul hail en zegen voor 2017. Blijf ze schrijven die pareltjes uit de Groninger geschiedenis.

  10. Moniek schreef:

    Dank, dat wensen wij u ook!

  11. Rob Alberts schreef:

    Veel warmte en zonneschijn!

    Vrolijke groet,

  12. Reina schreef:

    Goh, had ik het dus niet gedaan, maar het mag nog tot en met dreikeuning, dus”veul heil en zeegen, Groninganus, ook voor je alter ego. Jansema en Harmien: een andere kapper misschien? Reina

  13. Jeroen Hillenga schreef:

    De beste wensen voor 2017, Harry!

  14. Jetskefotografie schreef:

    Originele tekst, Harry. Dat wens ik jou ook toe.


Mijn gedachten hierbij zijn:

