Windmeerit Nieuweschans

Badhuisplein in de Badstratenbuurt, stad Groningen:

Blauwe haan, maar niet van Tiktak – Klein Martijn, stad Groningen:

Stapels pallethout, Duinkerkenstraat, Groningen:

Langs het Winschoterdiep bij Waterhuizen:

Een Weissenbruchje – de molen van de Onnerpolder:

De paardebloemen worden naar het schijnt zeldzaam. Je ziet ze nauwelijks meer in weilanden, alleen nog op bermen en slootwallen. Een mooi tuiltje:

Kropswolderbuitenpolder:

Een selfie bij het Achterdiep, Sappemeer-Noord:

Hoogholtje over het Achterdiep, ook daar:

Sapmeerster verzamelt oude reclame:

Achterom kijkend:

Scheemda, schuur met doorleefde achtermuur:

Midwolda, keuterijtje:

Net als het voormalige gemeentehuis van Hoogkerk, staat dat van Midwolda te koop:

De Goldhoorn tussen Oostwold en Finsterwolde:

Klinkerweg Finsterwolde:

De kerk van Nieuw-Beerta:

Het koolzaad begint te bloeien, richting Drieborg:

Geen spetje gehad, onderweg, tot station Nieuweschans waar een flinke bui loskwam. Vanuit de trein zag ik ook een bui boven de stad hangen:

Gelukkig dreef die bij aankomst al voorbij:


8 reacties on “Windmeerit Nieuweschans”

  1. Hendrika schreef:

    Had je de wind mee? Ik vond dat het vandaag nogal stormde. Ik durf het bijna niet meer te zeggen: de foto’s zijn weer schitterend!

  2. Harmien schreef:

    Had je onlangs ook al niet zo’n vreemde blauwe vogel? Het kan me echt niet bekoren als dit spul op ramen en muren gekladderd is. De andere fotos zijn als gewoonlijk weer tops!
    Happy Easter !!

  3. Lidie Koeneman schreef:

    Prachtige foto’s waarbij het Achterdiep mij als oud-Sappemeerster natuurlijk extra aanspreekt😊

  4. Abelius schreef:

    Ik ben helemaal ondersteboven van de paardebloemen!

  5. Harmien schreef:

    De treinrails foto doet me even denken aan Alex Colville, Train and Horse, maar zonder trein en paard dan 🙂

  6. Attie Tuin schreef:

    Weer hele mooie foto’s.


Mijn gedachten hierbij zijn:

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.