‘Voor mij hoeft er geen boom gekapt’

Portret van de Groninger tuinarchitect Klaas Noordhuis door de Amsterdamse “videograaf” Gosse Bouma. Noordhuis is ongeneeslijk ziek en reflecteert op het landhuis Oosterhouw te Leens (waar hij met de dichter C.O Jellema woonde) en op Amsterdam, waar hij een poos geleden heen verhuisd is:

Intussen woont er een Amsterdammer op Oosterhouw >>>

4 reacties on “‘Voor mij hoeft er geen boom gekapt’”

  1. Wieneke schreef:

    Voor mij ook niet, een wilgentenen mand lijkt me beter. Ik ben dol op bomen en hun schaduw, ben een echt bosmens dus. Bakken in de felle zon is niet aan mij besteed. Volledig eens met de woorden van meneer Noordhuis. We zijn maar zo akelig kort hier en laten we dat nou niet zelf gaan zitten verknoeien. Zo stom!

  2. Jos schreef:

    Heer Noordhuis formuleert treffend: ‘Benut je tijd op de juiste manier. En heb plezier’.


Mijn gedachten hierbij zijn:

