Ommetje Lagemeeden

Dat is één (hooi laden bij de A7):

De margrieten zijn de afgelopen week de bermen uitgeschoten:

Als dit zwaluwen zijn, dan is het zomer:

Boerderij op Lagemeeden krijgt een nieuw dak – de dakplaten links vervangen de asbestplaten rechts:


2 reacties on “Ommetje Lagemeeden”

  1. Het voelt in elk geval als zomer, hoogzomer …
    Hoewel ik niet zo van de snelwegen ben, vind ik je eerste foto met de glooiing in A7 op de achtergrond wel mooi

  2. Mooi toeval dat die beesten (zijn het inderdaad zwaluwen?, ik heb geen verstand van vogels) ook nog dezelfde kant op wijzen als het richtingbord. Of heb je daar een tijd op zitten wachten tot ze de goede positie innamen? (doet me er nl. aan denken dat ik in de dierentuin van Antwerpen weleens uren heb doorgebracht met telkens wachten tot dieren fotogenieke posities innamen).


Mijn gedachten hierbij zijn:

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.