En alweer een dode naamgenoot

Wie zijn eigen naam invoert bij Google Alerts, kan op onverwachte zaken stuiten. Net kwam dit bij me binnen.


Plaats een reactie on “En alweer een dode naamgenoot”

  1. jacob schreef:

    Ik ben een keer hoog uit een boom gekukeld.
    Ben na enige tijd wakker geworden. Onder die boom.
    Mijn ouders deden of er niets aan de hand was, toen ik terugkwam. En heb zelf mijn ouders als zodanig terugherkend.
    Zelfs mijn zussen herkenden mij, toen ik hun gedag zei.

  2. Niklas schreef:

    Ik las je bericht en volgde de link. Vroeg me ineens in een filosofische aanval af, wat “roots” en “roet” als Drents woord met elkaar te maken hebben…
    Ik heb ook ooit via naamzoeken contact gemaakt met verre familieleden in verre landen. Vreemde ervaring…


Mijn gedachten hierbij zijn:

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.