Ommetje Den Horn

Bangeweer – gelieve hier kikkergekwaak bij te horen:
DSC03765
Groeten uit Leegkerk:
DSC03768
Blaarkoppen, rood en zwart – deze week voor het eerst naar buiten:
DSC03774
In de berm bij de Nieuwbrug:
DSC03782
Bloesem, ook daar:
DSC03786
Weersterweg:
DSC03791
Weersterweg:
DSC03794
Opruiming bij spoorverdubbeling Den Horn:
DSC03801
Lagemeeden:
DSC03805
De laan is geel, het land is groen, nog steeds Lagemeeden:
DSC03811
In de berm bij de Zuidwending:
DSC03815
Kastanjeknoppen bij de Zuidwending:
DSC03820
Een paar kwamen al uit:
DSC03828
Paardebloem:
DSC03832
Hondsdraf?:
DSC03842
In dierenweide Minerva waren er drie hangbuikzwijntjes aan het wroeten en grazen:
DSC03854


4 reacties on “Ommetje Den Horn”

  1. Harmien Torenbeek schreef:

    Mooie voorjaars tafereeltjes, maar ik kan me niet herinneren wat Nederlandse kikkers zeggen dus voeg het maar bij op zien Canadees, “ribbit” 🙂

    • groninganus schreef:

      In dit geval zeiden ze Kwoak helemaal vanachter uit hun keel, maar ze waren nog niet volledig wakker.

      • Harmiena Torenbeek schreef:

        🙂

        • Attie schreef:

          Ik hoor veel gekwaak, achter ons huis in de sloot zitten veel kikkers, de pest is dat ze rechtstreeks naar de gemeentevijver willen voor ons huis en ja hoor rechtstreeks is bij hun RECHTSTREEKS, dus door onze schuur en de keuken tot ze mij tegenkomen en ik hun vertel dat ik de voordeur toch niet open, en ze van ellende weer vertrekken na een klein zetje met een zacht vegertje.


Mijn gedachten hierbij zijn:

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.